11.51 - 2 days!

Om två dagar landar Emelie och Marvin i Sverige och  jag kunde inte längta mer. Skippar helt seriöst julafton om dom bara kunde få stanna minst en vecka till... På måndag kring 21 skulle dom landa tror jag hon sa. Moster & Lennart ska då åka till Umeå och hämta dem på flygplatsen, jag är också sugen på att följa och det är säkert Moa också men vi rymms inte :P Så vad säger du Mostra, tar vi husbilen? ;) haha :)


Drömde förresten att jag och Maria åkte till USA igen, men med olika plan, olika tider ? Och att Maria hade med sig sitt syskonbarn Folke för att inte vara så ensam. Sen när jag sa att vi skulle vara där i 3 veckor så kom hon på att han kanske inte kunde vara borta så länge från sin mamma så hon skickade tillbaka honom med ett flyg!? ahha han är ju typ 1 år om ens det :P Sicknezzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0