13.04 - Grattis Moffe :)

Idag fyller min morfar år. :) :) Så ska dit på fika i afton/kväll.

Har inte fått mycket sömn med tanke på att min kreativa sida verkar vakna på kvällarna. Så tog fram penna och papper och skrev en novell igår. höhö :) Skrev ganska mycket noveller förut, typ i högstadiet men sen rann det som ut i sanden. Så det kanske är ngt att ta tag i?

Sen kring 4 snåret väckte Diego mig och var sugen på att mysa.. Och för er som inte vet så är Diego inte en sliskig 40 årig mexare med ärrig hy och vato frilla, utan det är våran lilla kissemisssss. Det är lite jobbigt när han kommer och ska slickas i ansiktet sen vägrar sluta. haha.

Nu ska jag käka tomtegröt, sen ska jag ner på stan med Erika och Hanna.

Hoiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0