11.48 - Snö

Det snöade när jag gick och la mig och det snöade då jag vaknade, så nu ligger en lager av snö. Ganska mysigt faktiskt. Alla som känner mig vet att jag hatar vinter och kyla,men det är då fasen bättre än grått, kallt och regnigt! Längtar till och med till jul!

När jag vaknade idag så tog jag direkt en lång varm dusch, smörjde in mig med hudcreme och gjorde en ansiktsmask som jag snart ska skölja bort. Är på så bra humör idag, underbart!
Idag kommer förhoppningsvis Maria hit också. :)

Åh, ett tips för er som läser mycket bloggar och inte redan upptäckt bloglovin, skaffa en konto där sen lägger du till alla bloggar du läser och så är det bara att bläddra mellan alla nya inlägg. Har använt det nu ett tag nu och fyfan så smidigt!


Ajja, so long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0