14.43 - Livet som fotbollsfru

En icke glamourös sådan och inte en fru för den delen heller, innebär mycket egentid. Det är matcher och träningar etc. Sitter iallafall ensam hemma nu medan Alle är i Kalix och spelar match. Vinner dom så är dom klara för kval till div 2, såå jag håller alla tummar jag kan!

Har läst ut boken nu och ska nog kanske förbi Mia en sväng och låna New Moon och Eclipse böckerna men frågan är om det är smart att läsa boken före man ser filmen? Hmm..

Igår var jag hos Sofie med några tjejer, drack lite vin och snackade om allt och inget.

Ikväll får vi se vad som händer, och som ni kanske märkt så är min framtidsfrustration är tillbaka.. fuck.


Babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0