16.43 - Bokmalen

Jag och All3 kom nyss hem från stan. Har vart och inhandlat lite till lyan, bla en en reflektor(?) glödlampa. Har aldrig hört det förr och man var tydligen tvungen att ha en sån. Passar bra nu eftersom jag gått och blivit en bokmal. Jag kan seriöst inte sluta läsa!! Håller på läsa Twilight boken och är så fast i den nu att det tar emot att lägga ifrån mig den. Skulle en tväris på Konsum Erikslid idag och tyckte att det kändes jobbigt att köra bilen dit själv eftersom jag ju inte kan läsa medan jag kör (om jag inte vill dratta ner i diket dvs). Värzzta dilemmat azzoooooo!
Sen när vi skulle ner på stan hade jag seriösa funderationer på att läsa medan vi gick ner till stan. Treevlig flickvän! Men jag tog förnuftet till fånga och insåg att det varken inte vore ok! haha

Nu blir det mat a'la Nygren nu,  pastasås och bandpasta. :)

L8er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0