19.24 - Sjuk(t bra dag)

Idag har varit en jävligt bra dag må jag säga. Trots att jag knaprat halstabletter hela dagen och känns som det kokar i bihålorna. Fick i uppdrag att fixa en jeansvägg idag. Älskar såna små missions! Så om någon har vägarna förbi H&M i Skellefteå så är det väggen med jeans vid provhytterna jag pysslat med idag.
Sen kom Kicki och sa att hon ville att jag skulle hjälpa henna med skyltfönstrena imorrn. JIPPIE!!! Det ska bli så roligt, det ät precis sånt jag vill syssla med! :D

Nu ska jag slappa en stund, sen kanske he mig iväg till äffären och handla till en fruktsallad. Lite C-vitaminer är ju alltid bra! Ska btw ta upp mitt vänhyllande då jag känner mig lite piggare. Ni är inte bortglömda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0