21.58- Long time no see

Tjaa! Det var ett tag sen sist.
Har jobbat en hel del, haft min kusin hemma från L.A och massa annat skoj. Med mig är det bra. Saknar redan sommaren även om jag inte ogillar hösten. Allmänt är det inte så mycket om händer i mitt liv just nu. Ska på jakt efter lite kurslitteratur till kursen som jag snart ska läsa. Spännande va? Annars är jag fortfarande på H&M och härjar och där blir jag kvar ett bra tag till hoppas jag.

Måste bara dela med mig av en grej, en barndomskompis blogg där hon postar små serier som hon gör i paint. Så enkla, så roliga, så fruktansvärt klockrena! Ni hittar den här.

Nu ska jag vara duktig här hemma.
På återseende!



Kommentarer
Postat av: emma

tack jonna för att du har länkat till mej, och vad snällt skrivet!

2010-09-02 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0