00.08 - Soulsearching

Det är så roligt när det går bra för människor som verkligen förtjänar det. De som vågar vinner. Som exempelvis Madde, som lämnat sin pojkvän (fästman om man ska vara petig) hemma i Norrland och är på äventyr i huvudstaan. Hon åkte dit ensam med både drömmar och mål. Nu klättrar hon uppåt i stegen och jag kan garantera att hon kommer lyckas. Hon är så jävla duktig på det hon gör, driven och bara underbart rå och jordnära! Skulle inte förvåna mig om hon blev näste Elin Kling.!

När människor i ens närhet följer deras drömmar och lyckas kan man inte annat än att bli motiverad och inspirerad. Man börjar fundera på vad man vill göra och vad man KAN göra. Ens tankar är ju egentligen det enda som begränsar en. Imorgon ska jag försöka få Alle att vi ska skriva varsin Bucketlist, dvs saker vi vill uppnå innan vi dör. Livet är fan för kort för att sitta och vänta på bättre tider. Vem vet, efter sommaren kanske jag är på äventyr jag med?

Tack Madelen för att du just nu är ljuset i mitt mörker och visar att man måste följa sina drömmar!
Hela världen är egentligen framför ens fötter det gäller bara att man slutar hindra sig själv från att nå dit man siktar.



Kommentarer
Postat av: zola

true story

2010-02-24 @ 12:37:04
Postat av: Madelen

Men hur söt var du inte nu då? En sak är då säker, det är bara vi själva som begränsar oss! KÄRLEK

2010-02-24 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0