09.44 - R.I.P Furry balls

Kom hem från Djurkliniken för en stund sedan och har nu fått Diego kastrerad.
Han ligger nu lealös med uppspärrade ögon och tungan ute en liten bit. Jag har värmt några handdukar och bäddat åt honom med filtar och handdukarna inne på toan, tänt värmeljus så han inte ska få så ont i ögonen.
Var nyss in och strök lite på honom, men klarar inte av att se honom sådär... Det är ju galet hur man älskar dessa små liv. Han är ju min lilla bebis.. :/

Nu sitter jag utanför och väntar på att han ska vakna upp så jag får pyssla om honom lite. Imorgon ska han få sig en ny leksak minsann!
För ikväll ska jag sitta barnvakt åt Linnea. :)

Hade så länge!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ne fyfan, det är hemskt när dom är sövda. När dom sövs är det värsta ! Ser ut som dom dör.

2010-02-04 @ 11:37:50
URL: http://johannarisen,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0