12.35 - Jag har nog en släng av shopoholicness

Förra veckan kom mina skor från seconds, i veckan kommer (förhoppningsvis) mina leggings från F21 som jag klickade hem på tradera helgen som var och nu har jag klickat hem både en tröja från weekday för 30 kr och ett par Rayban Wayfarer men har lyckats få alla saker till superpris. Känner mig dum men det är ju bättre att köpa billigt och begagnat när det handlar om saker jag verkligen vill ha istället för att köpa dom till nypris.
Hör ni hur jag försöker övertyga mig själv? haha. Sen vet nog alla tjejer att shopping = terapi. :)

Här är iallafall snyggingarna, det fick bli svarta fast jag egentligen vill ha tortoise. Men jag är supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0