15.04 - Den barmhärtige samariten

Idag verkar vara den goda gärningens dag.

10.15 - Mötte upp Hanna som skulle följa med hem till mig och skriva ut CVn
10.30 - Framme på atorp och hjälper pappa röja undan lite inför aftonens extravisning av radhuset.
11.00 - Skjutsar pappa till lasarettet för operation
16.00 - Lagar mat till mig och Alle som kommer hem från jobbet.
ca 16.30 - Lämnar bil och hund som jag vart hundvakt åt sedan 11, (för att det ska vara visning) till mamma som slutar jobbet.
17.00 - Åker till min moster och är barnvakt åt min kusin.

Många goda gärningar till olika människor under samma dag. Nå, du där uppe? Får man något för att man är en god medmänniska? Isf önskar jag mig ett jobb!

Ska fortsätta diska nu, sen ut med jycken innan jag ska börja med maten!
Haaaaaaaaaaaaaaaare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0