11.47 - Någon mer än jag som känner igen sig?

"Matsal i gymnasieskola, Stockholm

Tre tjejer ~18 diskuterar aggressioner.
Tjej 1: Asså, ibland blir man så himla arg!
Tjej 2: Jaa men gud, jag vet precis hur det känns!
Tjej 3 (rycker på axlarna): När jag blir arg så spelar jag GTA, kör över några horor och sen blir jag glad igen!
De andra två tjejerna stirrar förskräckt på tjej 3 medan hon lugnt fortsätter att äta."


 

Hahaha, så roligt! Något som kunde ha kommit ut ur min mun. Någon mer som känner igen sig?


Igår vann jag iallafall dessa fräcka leggings på tradera, helt oanvända från Forever21. 100 kr. SÅ JÄVLA VÄÄRT. Mina skor kom igår också, passade perfekt!


Nu blir det off to Attityd så jag är klar då Alle kommer hem från Luleå!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0