23.37 - :)

Idag var Linnea här en stund medan Mia var och tränade. Sötare får man ju leta efter. Hon klädde av sig och löpte runt i blöjor och busade i sinne. Sen efter ett tag går hon och hämtar ryggsäcken hon hade med sig,plockar fram en blöja och lägger sig på rygg på filten med benen i luften och börjar slita i blöjan.
Mycket riktigt, hon hade nypinkat i blöjan. Så duktig tjej!! Man vill ju aldrig att hon ska fara härifrån. ;P

Har förresten nya fräscha naglar som jag kan flasha med. Men att skriva sms är däremot ingen lek, tar sin lilla tid och hinner blir förbannad. Sååå ska ni snakkes med mig så ring gärna! ;/ haha.

Nu ska jag ta hand om min pajks fossingar. namnam.

Fick förresten denna bild som mms av Mia idag med texten:

"Chokladpulver mums även som pålägg!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0