18.49 - 10 anledningar till varför denna dag varit underbar.

  • Jag var utvilad för första gången på flera dagar då jag vaknade.
  • Jag har fått hjälpa till att fixa skyltfönstret idag igen
  • Ska få hjälpa till med barnfönstret imorgon
  • Jag fick klä 4 dockor i butiken + 2 torsos med underkläder
  • Solen skiner
  • Jag älskar H&M
  • Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor
  • 13 dagar till utlandet
  • Det är snart helg, då får jag längta tillbaka till H&M igen.
  • Både Nurse Jackie och 90210 har kommit ut.

Ska de det nu sen städa lite.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra att du mår bra vännen! :-) Vad vill du bli.. HJÄLP! Jag blir stressad..

2010-05-07 @ 09:55:37
URL: http://mariastenstrom.devote.se/
Postat av: MOA

UPPPDAAAATTTTEEEERRRRAAAA KVINNA

2010-05-19 @ 10:30:32
URL: http://moaochanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0