22.06 - Sick and tired of always being sick and tired

Denna helg har jag nog fått svart bälte i sjusovning. Igår, Valborgs var jag först på HMsen  haltade till mammas jobb och satt där en liten stund. Sen efter det så for vi och handlade till middagen som fick bli grillat. När maten tillslut var klar och jag var halverst ihjälsvulten svullade jag i mig för kung och fosterland. Efter maten var alla typ illamående mätta så vi förflyttade oss till soffan och såg på massa fula youtubeklipp och skrattade så vi grät.
Efter det slog vi igång Avatar med surround och hela kittet, plockade fram lite karra,chips och cola. Efter typ 3 godisar och några chips var man proppad igen. Vi såg typ lite mer än en timme av Avatar sen vart alla svintrötta och vek in vingarna.

Vaknade idag kl 12 och var helt slut. Kändes som jag blivit överkörd av en lastbilskaravan. Men jag pallrade mig upp och sen drog jag, Sofie och Moa till Svanis. Där gjorde vi våfflor sen gick vi och la oss i sängarna i mitt rum och såg tv. Det tog bara en stund tills alla tre låg och sussade.
När vi vaknat bjöds vi på middag och färgade våra fransar.

Vilken skön helg endå.. Jag är för trött för att göra någonting. Så sjukt. Solen försvinner i typ 1-2 dagar sen känns det som det är december igen. Man styrs så jävla mkt av solen!
Ikväll blir det iaf att käka B&J's, lite chirre och se resten av Avatar.

Mer helger utan alkohol inblandat tack! Men gärna lite mer sol.

Måste bara få säga att jag blir så förbannad att inte det senaste avsnittet av The Vampire Diaries kommit ut!! Det skulle kommit natten till fredag. Och för er som inte sett det SE. Det är så jävla bra.

Det var allt.
C yaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anders

Skriv gärna mer om din pojkvän, att han är himla fin och städar,tvättar, lagar mat osv.



Kul blogg annars faktiskt!

MVH Anders " In the CITY"

2010-05-03 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0