01.19 - Kan inte sluta skratta!!

Hittade detta på Maddes blogg. En tjej som skrivit en fråga i ett inlägg som hon nu svarat på. Så jävla klockrent svar. Jag dör!

"sofi om HELLO SATURDAY MY LOVE:
Jag har ett problem, eller en fråga jag väldigt gärna skulle vilja ha hjälp med. Jag och min kille har varit tillsammans i snart två år. Han har haft sina tillits problem pågrund av tidigare förhållanden men det går framåt och vi kämpar. Till problemet. Jag har på sistonde fått ett stort intresse för kläder och skor och skulle gärna vilja ha på mig höga snygga klackar, men han tycker det är "för sexigt"och vill inte att andra killar ska titta på mig, och han tycker inte om att jag blir längre än honom. Vad kan jag säga till honom för att han ska känna sig mer bekväm? Snälla svara behöver verkligen hjälp. Kram
SVAR: Jag är ingen Katarina Janouch så jag är inte direkt att lita på, men min magkänsla säger att din kille kanske borde spela The Sims istället för att ha ett förhållande, han verkar ju gilla att kontrollera - där kan han styra och ställa som han vill. Köp det till honom i julklapp, sen går du ut och dansar röven av dig i dina höga klackar!"


NU ska jag sova!
G O D  N A T T ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0