20.06 - Upp&Ner

Man kan tro att jag är en smula schitzofren. Varannan dag är bra och varannan dålig, typ. Igår var jag ganska negg på livet och idag känns det kanon. Intervjun närmar sig och jag längtar till allt är över så jag slipper tänka på det 24 timmar om dygnet.
Idag har jag iaf fått flytta och hänga jeansväggen och imorrn blir det Divideds Blacks a-yta. Yaay! :D Får sån energi av såna projekt. Skulle kunnat stanna och jobba till imorgon bitti om jag bara fick!
Nu har fönstrena börjat bli juliga också. Så fint det kommer bli!

Det blir mkt jobbsnack, men det får ni ta! ;) Det är trots allt det mitt liv består av och kretsar kring just nu.
Något annat som önskas? Säg bara till :) Nu när det är begränsat antal läsare så känns det lite bättre att skriva vissa saker.

Nu ska vi och handla lite gotteri.
Höres!

Kommentarer
Postat av: li

fota alla skyltfönster! :) och lite stadsbilder.

2010-11-09 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0