00.49 - .

Har suttit ett tag och försökt komma på en rubrik, men jag känner mig lite tom. Har under dom senaste dagarna varit lite avtrubbad. Fick ett sorgligt besked fredag förmiddag som har tyngt mitt hjärta. Min äldsta vän som jag spenderat nästan hälften av mitt liv med blev fråntagen sin pojkvän torsdagkväll. En sån glad och härlig människa som lämnade denna värld. Hans död var en olycka och han dog endast 20 år gammal.
Jag lider med min vän och tänker på henne varje dag flera gånger om dagen. Vilken sorg hon måste känna. Jag hoppas och tror att hon är starkare än vad jag skulle ha varit i den sitsen.

Har varit lite konstig under helgen och det beror då på detta. Psykiskt utmattad av allt tänkande. Tänkte träffa henne när hon kommer hem från sin pojkväns föräldrar. Vill bara krama om henne allt vad jag kan, säga att jag älskar henne och att jag alltid kommer finnas där för henne och vara hennes vän i resten av våra liv.

Hur länge man nu får leva... Plötsligt känns livet inte lika självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0