13.45 - Denna dag som började så bra...

Klev upp kring 8 och for ut på morgonprommis med Sofie. Vi gick hem till min farmor och blev bjudna på frulle. Kom innanför hennes dörr just innan det började ösregna. Fick låna hennes bil tillbaka, åker hem och får sms av posten att mina böcker kommit! YAAY! Tar bilen till stan pga regnet hämtar ut böckerna går förbi jobbet och hämtar lite papper, får lite mer dagar.

Sen när jag ska gå till bilen ser jag en gul jävla lapp på vindrutan. Jag använde ju för fan p-pass, men tydligen gäller inte det på den parkeringen.. Så nu istället för att vara världens gladaste har jag nu suttit och flännat i 10 min istället. Hur fan ska jag veta vilka parkeringar som gäller om det inte står någon skylt?

Ååååååååh jag har inte råd med detta nu.............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0