21.59 - My mind is still a bit off

Hallå i stugan!
Är fortfarande inte helt på banan än. Men allting rullar på, köpte en ny bil idag. Känns ju förträffligt! Ska bränna ut en riktig bil-skiva så blir det ännu roligare att köra. hihi.

Annars då?
Är lite nervös faktiskt. Ska bli intervjuad i mitten av november eftersom jag har sökt en tjänst. Det är så sjukt spännade. Hoppas av hela mitt hjärta att jag får den. Även om jag är ganska övertygad om att det inte blir jag så kan man ju inte låta bli att drömma. :) Håller på förbereda mig mentalt för att ge järnet på intervjun. Jag har ju inget att förlora!

Nu ska jag nog mixa mig en smoothie och lägga mig och läsa "Why we buy".


Kommentarer
Postat av: moa

Håller tummarna ♥

2010-10-28 @ 08:52:07
URL: http://moaochanna.devote.se
Postat av: Madelen

Du kommer att kicka ass! <3

2010-10-28 @ 21:55:28
Postat av: li

du måste blogga en gång om dagen! Och du får jobbet! Och får du inte jobbet i Skellefteå, så tar du Pernillas plats i Piteå!!:D

2010-10-29 @ 12:39:02
URL: http://aguide.blogg.se/
Postat av: Ewie

Ska hålla tummarna! :)

2010-10-29 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0