17.11- Inspiration

Idag har jag en sån där dag då man känner att ingenting är omöjligt, att ens drömmar kanske inte är så långt bort trots allt.
Varför är inte alla dagar som dessa? Kan det bero på att jag städade i typ 6 timmar igår och att min hjärna inte längre går på minimum kapacitet som den gör då det är dammigt och jävligt här?
Näe nu jävlar går det äta från golvet här på Åsgatan!

Sitter förresten på min nya dator som jag köpte idag. Vilken känsla! Älskar nya teknikprylar! Blev dock ingen mac iom att jag inte skiter pengar. Tänk så smidigt det vore om man gjorde det förresten? 

Nu ska jag installera lite och surfa vidare!

HADES!

Kommentarer
Postat av: Riiiisén

FY FAN VAD PENGAR JAG SKULLE HA DÅ,, så mycket Jalapenó som jag trycker i mig ;)

2010-09-07 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0